Готовність до школи майбутнього першокласника

ВСТУП ДО ШКОЛИ — це новий етап життя кожної дитини, один з найвідповідальніших кроків. Безтурботність змінюється обмеженнями та необхідністю виконувати безліч вимог. Відтепер дитина повинна систематично працювати та дотримуватися режиму. Батькам варто заздалегідь потурбуватися про підготовку до шкільного життя, щоб цей процес перебудови пройшов легше та з користю.

Тож, який він, МАЙБУТНІЙ ПЕРШОКЛАСНИК ?

Яким хочуть бачити майбутнього першокласника БАТЬКИ:
· здоровим;
· вихованим;
· веселим;
· добрим;
· розумним;
· кмітливим.
Про якого першокласника мріє ВЧИТЕЛЬ:
· звукова культура мовлення — чиста, правильна мова;
· активний словниковий запас;
· загальна обізнаність у питаннях про навколишній світ і людину;
· елементарні навички самообслуговування;
· вміння орієнтуватися у просторі, на аркуші паперу;
· комунікативні навички: спілкування з дорослими, однолітками.
КОМПОНЕНТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ШКОЛИ:

ФІЗІОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ:

▪ розвинена дрібна моторика руки;
▪ зорово-рухової координації рухів;
▪ загальний фізичний розвиток.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ:

▪сприйняття, пам'ять, увага, уява, наочно-образне та логічне мислення.

МОТИВАЦІЙНА ГОТОВНІСТЬ:

▪ бажання вчитися, ходити до школи, бути учнем/ученицею, виразність пізнавальних інтересів, прийняття системи вимог учителя.

ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВА ГОТОВНІСТЬ:

▪ здатність керувати своїми емоціями;
▪ зосередженість на виконанні завдань, не дуже цікавих, але дуже потрібних;
▪ здатність сприймати інформацію.

СОЦІАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ:

▪ уміння жити й розвиватись у соціальному оточенні;
▪ мати відповідні навички комунікації;
▪ соціальна компетентність (вербальна активність, виконання вимог та дотримання правил поведінки, відстоювання власної позиції, прийняття рішень, орієнтація у просторі та часі, толерантність, емпатія).
ДИТИНА ГОТОВА ДО ШКОЛИ:
▪ уявляє себе учнем/ученицею, бажає навчатись у школі;
▪ уміє або прагне планувати та контролювати свої дії;
▪ орієнтується в просторі;
▪ уміє спілкуватися з однолітками та дорослими;
▪ уміє сама себе обслуговувати;
▪ уміє або прагне виконувати логічні операції у формі словесних понять, вибудовує взаємозв'язки між окремими предметами навколишнього середовища, приймає рішення;
▪ уміє бавитися в ігри, співпрацювати у групі, колективі.
Кiлькiсть переглядiв: 48